Apa Jangkaan Harga XRP Tahun 2030

Jika anda sudah melabur dalam mata wang kripto atau berhasrat untuk mengambil kesempatan daripada harga rendah pasaran untuk mula melabur, anda mungkin tertanya-tanya tentang ramalan harga Ripple pada masa hadapan.


Apakah XRP?

XRP berbeza sedikit daripada kebanyakan mata wang kripto. Ia berjalan di RippleNet, rangkaian institusi kewangan terdesentralisasi yang menggunakan blockchain dan teknologi API Ripple untuk menjelaskan dan menyelesaikan transaksi. XRP ialah mata wang asli RippleNet, dan ia juga memudahkan pembayaran pada rantaian blok awam terdesentralisasi Ripple, yang dipanggil XRP Ledger.


Ramalan Harga Ripple XRP

Apakah nilai XRP menjelang 2025? Apakah nilai XRP pada tahun 2030? Dan bolehkah XRP mencapai $10? 

Apakah nilai XRP menjelang 2025?

Adalah penting untuk mengetahui bahawa ramalan harga mata wang kripto adalah hampir sepenuhnya spekulatif. Tidak ada cara yang boleh dipercayai untuk menentukan harga berapa tahun dari sekarang. Walau bagaimanapun, pakar melihat XRP terus mendapat nilai sepanjang beberapa tahun akan datang. Bulan lepas, Changelly menawarkan ramalan harga XRP sebanyak $1.65 pada minimum dan $1.97 pada maksimum pada 2025. Panel pakar yang ditinjau oleh Finder menambat XRP pada $3.81 menjelang akhir 2025. CryptoNewsZ meramalkan bahawa XRP boleh meningkat setinggi $0.68 pada tahun 2025.

Trade Education sangat optimistik, dengan ramalan harga setinggi $8.76 untuk 2025.


Apakah nilai XRP pada 2030?

Adalah mustahil untuk mengetahui nilai XPR pada tahun 2030. Harga bergantung pada banyak pembolehubah, sama ada ekonomi, kawal selia atau teknologi, yang tidak boleh dijangkakan bertahun-tahun lebih awal. Tetapi XRP mempunyai banyak usaha untuk menyokongnya, terutamanya jika Ripple memenangi tuntutan mahkamah SEC dan IPO membuahkan hasil. Ripple sudah mempunyai banyak perkhidmatan kewangan inovatif yang membolehkan pembayaran merentas platform dan rantaian blok.


Apa kata pakar tentang harga XRP setakat 2030?

Trade Education, yang yakin dengan pertumbuhan masa depan jangka panjang XRP, menyamakan platform dengan pesaing Visa. Laman web ini meramalkan bahawa XRP boleh mencapai paras tertinggi $31.81 menjelang akhir tahun 2030. Jika ini ternyata benar dan anda boleh mengharungi rintangan dan memegang mata wang kripto anda, pelaburan $100 hari ini boleh menghasilkan $6,782 dalam masa kurang daripada 10 tahun.

Sudah tentu, mata wang kripto sangat tidak menentu, dan anda boleh kehilangan keseluruhan pelaburan anda dengan mudah.

Ramalan purata Changelly baru-baru ini ialah $12.43 menjelang akhir tahun 2030.

Sesetengah pakar percaya bahawa XRP akan jatuh kepada sifar menjelang 2030. Adalah bijak untuk tidak mengambil risiko lebih daripada yang anda sanggup rugi dalam sebarang pelaburan, dan terutamanya dalam aset yang tidak menentu seperti mata wang kripto.


Bolehkah XRP Mencapai $10?

Sebilangan kecil pakar meramalkan bahawa XRP boleh mencapai $10 dalam masa terdekat - Mungkin XRP boleh mengikuti arah aliran Bitcoin dan mula meningkat semula. Menurut Trade Education, pakar bersetuju bahawa $10 atau bahkan $25 boleh dicapai untuk Ripple. PrimeXBT pergi lebih jauh, mencari Ripple untuk mencapai tahap tertinggi $50 dalam beberapa tahun akan datang. Itu akan memberikan XRP had pasaran yang lebih besar daripada Meta.


Ulasan

Post Popular

Pengalaman seram di UiTM Segamat

Free Top Up RM8 Betul tak tipu

Umpan Terbaik Ikan Haruan

Cara Meningkatkan Subscriber YouTube

Tangkap Gambar Boleh Buat Duit